.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده‌های مازندران درآخرین جمعه تابستان بدون ترافیک /جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
پلیس راه مازندران اعلام کرد جاده‌های مازندران هم اکنون بدون ترافیک، اما بارانی و لغزنده است.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بارش باران در برخی ارتفاعات چالوس و رامسر، تنکابن و محور کناره از صبح امروز آغاز شده است، افزود: هم اکنون در جاده کندوان و گدوگ شاهد مه غلیظ صبح گاهی هستیم.

سرهنگ قدمی از رانندگان خواست با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها و مه غلیظ در این جاده‌ها با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

رییس پلیس راه مازندران به یکطرفه شدن جاده‌های چالوس و آمل خبرداد و گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به سمت مرزن آباد و رودهن به آمل ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ امروز تا ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود:مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های مازندران می‌توانند با مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.